نمایش فایل(مبانی نظری و پیشینه تحقیق چرم و چرم سازی ومحصولات چرمی)

در این مطلب از سایت شما فایل با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق چرم و چرم سازی ومحصولات چرمی را مشاهده می نمایید.
مبانی نظری و پیشینه تحقیق چرم و چرم سازی ومحصولات چرمی|32038088|rsc|مبانی نظری و پیشینه تحقیق چرم و چرم سازی ومحصولات چرمی مبانی نظری وپیشینه تحقیق چرم و چرم سازی ومحصولا چرمی فصل دوم ادبيات تحقيق 13 تاريخچه استفاده از پوست ، چرم و چرمسازي : 14 تكنولوژي ( فن آوري ) در صنعت چرم 21 مراحل ساخت چرم 28 عوامل مؤثر بر كيفيت پوست و چرم 30 الف - پوست : 30 ب - چرم : 33 انواع چرم و موارد استفاده از آن : 35 انواع محصولات چرمي : 37 بخش دوم مباحثي در باب صادرات و ابعاد مديريتي آن 39 تجارت بين الملل و كشورهاي روبه توسعه 40 جايگاه صادرات غير نفتي در اقتصاد كشور 42 آثار جانبي افزايش ظرفيت هاي توليدي 42 نقش صادرات غير نفتي در ايجاد اشتغال 43 تعريف استراتژي 45 نقش و جايگاه صادرات غير نفتي در استراتژي هاي توسعه اقتصادي 45 الف - استراتژي جايگزيني واردات 45 ب - استراتژي توسعه صادرات : 47 انواع استراتژي هاي رقابتي عام 48 رهبري در هزينه 50 تمايز محصول 51 تمركز ( محدودنگري ) 53 ميانه روي 55 تعريف بازاريابي : 57 استراتژي هاي عمده تقسيم بندي بازار 58 1 - استراتژي بازاريابي يكسان 59 2 - استراتژي بازاريابي تفكيكي 59 3 - استراتژي بازاريابي تمركزي 60 ارزشيابي و انتخاب استراتژي تقسيم بندي بازار 61 تقسيم بندي بازار هاي بين المللي 63 استراتژي توسعه آميخته بازاريابي 65 آميخته محصول 66 اهميت قيمت در آميخته بازاريابي 68 آميخته تشويق و ترفيع 70 اجزاي تشويق و ترفيع 71 توزيع فيزيكي در آميخته بازاريابي 72 تصميمات عمده در بازاريابي بين المللي 73 1 - ارزيابي اوضاع و احوال و محيط بازاريابي بين الملل 74 2 - تصميم به فعاليت در سطح بين‌الملل ( Deciding wether to go abroad ) 83 3 - تصميم در مورد انتخاب بازارها در سطح بين‌الملل ( Deciding Which market to enter ) 85 4 - تصميم در مورد چگونگي وارد شدن به بازار بين‌المللي ( Diciding how to enter the market ) 87 5 - تصميم در مورد برنامه هاي بازاريابي بين‌الملل ( Deciding on the markting program ) 96 6 - تصميم در مورد نوع سازمان بازاريابي بين‌الملل ( Diciding on the marketing organizition ) 103 تاريخچه استفاده از پوست ، چرم و چرمسازي : انسانهاي نخستين به منظور بقاء نسل ، اجباراً دست به شكار حيوانات مي‌زدند . پوست نيز جايگاه ويژه اي داشته است . چراكه اين فرآورده دامي‌بهترين وسيله پوشش انسانها براي جلوگيري از خطرات گوناگون بوده است . اين نوع استفاده از پوست را مي‌توان منصوب به عصر يخبندان ( پانصد هزار سال قبل ) دانست . در

مطالب دیگر:
📒دانلود پاورپوینت زیگورات چغازنبیل📒دانلود پاورپوینت ژلاتین ماهی📒دانلود پاورپوینت ژن📒دانلود پاورپوینت ساختار ترانزیستورهای دوقطبی یا پیوندی BJT📒دانلود پاورپوینت سازمان کاتالیزوری📒دانلود پاورپوینت سازمان كامپیوتر📒دانلود پاورپوینت سازمان های ارائه دهنده بهداشتی درمانی در جهان📒جزوه آموزشی نانو در صنعت فولاد📒ارزش افزوده اقتصادی📒ارزشیابی شایستگی کارکنان📒استراتژیهای تولید📒صکوک جعاله📒برون سپاری فعالیت ها📒بهینه سازی کلونی مورچه📒توسعه و طراحی محصول📒چیدمان ماشین آلات و تجهیزات کارخانه📒حلقه های کنترل کیفیت📒سیستم مدیریت HSE📒رفتار سازمانی مثبتگرا📒سازمانهای مجازی📒فرایند تشخیص برای بالندگی سازمان📒فعالیت های ترفیعی و تشویقی📒قابلیت ها و ساختار سیستم ها و نرم افزارهای مدیریت زنجیره تامین📒مدل های پیش بینی ورشکستگی📒مدیریت پسماندهای صنعتی